maanantai 30. huhtikuuta 2012

Kesäsesonki alkaa Kustavissakin

Viikonloppuna kesäkausi avattiin Kustavissa Peterzénsin rantamyymälässä. Mieheni oli menossa mökille (hän on Kustavista kotoisin ja meillä on mökki siellä) joten samalla reissulla pääsi ensimmäinen satsi koritilauksesta myyntiin. Vasta pienen osan olen vasta tehnyt valmiiksi.

Olen näyttänyt kuvan pelkistä koreista, tässä ne ovat valmiiksi vuoritettuina.
Lupasinkin jo jollekin lukijalle tehdä postauksen / ohjeen vuorin valmistamisesta.
(Toki muistat että malli on Pellavasydämen, etkä voi hyödyntää sitä myyntitarkoitukseen.)






Voit tutustua Peterzénsin myymälään, satamaan ja ravintolaan esim. tämän linkin kautta.  
Facebookissa on yksi kuva, missä nämä koritkin ovat näkyvissä.

Kun kesällä täälläpäin liikutta poiketkaa paitsi Pellavasydämessä, myös Kustavissa!  Mervi

ps. Muista arvonta!

4 kommenttia:

  1. Kivan näköisiä koreja. Minä kirjoin koneella omaan koriini aplikointikuvion... On vielä hieman kesken.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijoijoi..niin tekisi mieleni kirjovaa konetta!

      Poista
  2. Kivoja koreja.
    Minun virkkaamisvauhti on huomattavasti hitaampi... viikkon verran olen ensimmäistä tekelettä virkannut ja purkanut tv:tä katsoessa... ehkä se joskus valmistuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai valmistuu! Se vaan on niin voimille käyvää: sormet turpoavat ja kipeytyvät, olkanivelessä hermot puristuksissa jne... olen jo niin paatunut neljän vuoden jälkeen, että illassa voin tehdä monta koria. Usein kyllä pelkään, että kuinka kauan nivelet kestää. Paljon kivampaa onkin tehdä hitaasti ja nauttien!

      Poista