tiistai 10. huhtikuuta 2012

Tarpeeksi retroa?

Entinen saunatakki



Kodinhoitohuoneeseen on kertynyt vino pino laatikoita, joissa on kirpputoreilta ja kierrätyksestä kotiutuneita kankaita tai vaatteita, jotka olen suunnitellut kierrättää, tuunata tai muutoin hyväksikäyttää. Päätin ryhtyä alentamaan tuota pinoa. Ensimmäiseksi otin käsittelyyn pienen saunatakin, jonka kankaaseen olen joskus ihastunut.

Purin saumat ja poistin vetoketjun, mutta sitten alkoikin "lyödä tyhjää". Mitäs tuosta tekisin? Alkuun olin ajatellut pikku pussukoita, mutta jotenkin tulikin epävarmuus; sopiiko kangas sittenkään niihin. Kasseja ehkä? Mitä sinä ehdottaisit? Toivottavasti kukaan ei sano, että olisi pitänyt jättää se saunatakiksi....

Muusan tuotteet myynnissä Pellavasydämessä
Olen elänyt nuoruuttani 70-luvulla, joten varsinaisesti en ihaile sen ajan kuoseja. Minulla on kuitenkin myynnissä tuon ajan kierrätystuotteita, koska tiedän ja näen nuorten äitien niistä pitävän.
Saija Vainio tekee tuotemerkillä Muusa  mm. ihania vauvan mekkoja ja ruokalappuja. Niihin on käytetty juuri 70-luvun pöytäliinoja ja verhoja. Muusan valikoimiin kuuluu myös käsin tehtyjä koruja.


Kivaa alkanutta työviikkoa kaikille lukijoilleni!
Mervi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti