lauantai 17. joulukuuta 2016

Mihin katosivat blogini, olenko minäkin hukassa?

Saattaa olla, että siitä on varoitettu, mutta minulle se tapahtui kuitenkin ikävänä yllätyksenä. Kaikki seuraamani blogit ovat kadonneet jonnekin! Blogilistani oli tooooosi pitkä. Monia niitä olin seurannut jo useampia vuosia.

Kysymys on siis Bloggerin "omat blogini" - välilehdellä olleista blogeista, joita seurasin. Nyt sellaista ei ole enää ollenkaan. Olen yrittänyt etsiä, mutten löydä. Tiedätkö sinä, mitä niille on tapahtunut?

En ollut laittanut näitä blogeja mihinkään muualle seurantaan, en suosikkeihin, en kirjanmerkkeihin. On ollut niin kätevää, kun siitä listasta näen aina uudet päivitykset. En mitenkään voi muistaa niitä kaikkia, byääääh!

Miten te muut nyt seuraatte blogejanne? Oman blogini olen kiinnittänyt www.blogit.fi - sivustolle. Joku lukija muuten kertoikin nähneensä siellä Pellavasydän-blogin. Koska tuolla on niin vähän blogeja, minun blogini on päässyt listalle. Käsityöaiheisista blogeista se keikkuu 10 kärjessä-listalla.




En osaa käyttää  Bloglovin - hakua, enkä mitään muutakaan. Lukulistani hupeni aivan pieneksi, muutama blogi on kirjanmerkeissä.

Pitäääkö minun ihan oikeasti hyvästellä kaikki ihanat tuttavuudet vuosien varrelta ja vain toivoa, että ne palautuvat muistiini tai muuten tulevat jossain yhteydessä vastaani?

Niin - ja sitä paitsi - kaikki yli 200 lukijaa, joiden listalla Pellavasydän on ollut, miten he nyt löytävät tiensä tänne, vai eivätkö enää löydäkään?

Pellavasydämen Mervi

ps. Jipppppiiiiiiii!
Ei se ollutkaan totta! Eihän ne mihinkään hukkaan ole joutuneet. Muutaman viikon vain olen perässä päivityksistä. Sieltähän ne löytyivät sittenkin.... Olin kuitenkin ollut huolimaton etsijä.

Nyt blogit ovatkin Lukemisto - välilehden välissä. Kiva, kiva....

Mervi

7 kommenttia:

  1. Eivät ne ole kadonneet - siinä uudessa bloggerin hallintapaneelissa mene sivun alalaitaan ja siellä asetusten alla on Lukemisto - sieltä löytyvät kaikki seuraamasi blogit. Itsekin jouduin hieman etsiskelemään ennen kuin löysin sen - se kun on jää näytön alareunan alle piiloon mutta siellä se on kun vaan liuúttaa sivua tarpeeksi alas;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin - olitkin jo löytänyt itsekin;)

      Poista
    2. Olin varmaan vaan liian mieli kuohuksissa, etten heti löytänyt. Nyt tuntuu taas turvalliselta, kun kaikki vanhat tutut ovat sittenkin olemassa....

      Poista
  2. Minä ainakin näyn olevan tuolla lukulistallesi, sekä myös sinä olet Blogit.fi sekä lukulistallani.
    Oletko sinä laittanut minut lukulistallesi.Hyvä kun löysit lukulistasi. Mullakin se hävis jossakin vaiheessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisi ollut todella suuri menetys - niin monta ihanaa seurattavaa...

      Poista
  3. En ole kyllä huomannut muutosta, mut en taida olla muutenkaan ihan "kartalla" :) Kiva blogi Mummo ja koira näkyy olevan ykkösenä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten sinä seuraat blogeja? Onko sinulla oma lista niille?

      Poista