perjantai 6. tammikuuta 2012

Kommentoinnista

Olisin kovin kiinnostunut kommenteista ja palautteesta kirjoituksiini. Tosi harvoin niitä kuitenkaan saan. Tänään tuli yksi selitys asialle:  "jostain syystä sivuillesi on todella paljon hitaampaa kommentoida kuin muidien blogeihin. Kommenttiloota ei ota kirjoitusta vastaan samaan tahtiin kuin kirjoittaa ja lähettäminen kestää ihan tavattoman kauan. Ja sitten kun on kerran jo tekstin lähettänyt, niin pitäisi huomata laittaa "sananvahvistus". Muutaman kerran olen ihmetellyt, miksi vaivalla vääntämäni teksti ei ole tullut sivulle - ja sitten olen tajunnut, että sananvahvistus on jäänyt tekemättä, se nimittäin pitää ymmärtää ainakin minun näytölläni "rullata" näkyviin alhaalta sillä se ei tule ainakaan minun näytölleni näkyviin, kun on lähettänyt viestin. Ehkäpä nämä ongelmat ovat vain meidän koneella ja meidän nettiyhteyksissä - mutta minun kommentoimistani estävät. Muiden blogeissa ei meidän koneella ole näitä ongelmia."

Itsestäni tiedän, että tuo on vaivalloista. Jos ei heti onnistu, niin vaatii aika paljon kärsivällisyyttä, että lähtee uudelleen yrittämään. Harmillista!

Yritin nyt muuttaa asetuksia niin, että poistin kaikki esteet ja rajoitteet. Auttoikohan se? Toivon, että kommentointi olisi nyt vaivatonta ja että useammin saisin lukea teidän, lukijoiden, ajatuksia ja mielipiteitä.

10 kommenttia:

  1. Hei, hyvin tuntuu kommentointi ainakin nyt onnistuvan, olen vaan huono kommentoimaan. Taitaa johtua ainaisesta kiireestä, pikaisesti ehtii välillä blogipäivityksiä selaamaan, mutta kommentointi vaatii kunnolla aikaa :)

    Virkatut korisi ovat aivan ihania ♥

    VastaaPoista
  2. Olen seurannut blogiasi melkein alusta asti.
    Sitten yksinkertaisesti kadotin sinut :) ?
    Googletan sanan "kierrätys blogi" ja sen kautta kahtelin ,joko lukihäiriö tai joku muu.Sitten..aattelin googletanpa -PELLAVASYDÄMMEN-...JA tulos tässä.
    Laittoin suosikkiin ku mulla ei oo sitä ommaa logia :))
    Oletan että logittomatkin voi käyä kattomassa kuulumisiasi,ja ihailemassa aikaan saannoksiasi.
    Hyvää uutta vuotta.
    kirijotteli : Enkelikello

    VastaaPoista
  3. Enkelikello, kiva että näit vaivaa löytääksesi "takaisin". Tottakai kaikki saavat lukea ja kommentoida! Muuten, vaikka ei ole omaa blogia, voi silti "luoda oman tilin", silloin voit nimellä (tai nimimerkillä) kommentoida ja pääset helposti katsomaan uudet päivitykset, jos olet liittynyt lukijaksi. Mutta tuo ei ole mikään välttämättömyys!

    VastaaPoista
  4. Kiitos !! :))
    Laitoin sinulle s-postia:)
    T: Enkelikello

    VastaaPoista
  5. Minä kans kokeilen, ja nyt helpolta ainakin vaikuttaa:)

    VastaaPoista
  6. Kiva, että kävit osallistumassa arvontaani :) Olen täälläkin joskus pikaisesti pyörähtänyt, vasta nyt lisäsin Pellavasydämen "automaattivahdittaviini", yritän kommentoidakin. Voi, kun olisin osunut näppipyyhearvontasi aikoihin tänne! Nyt olen paremmin kartalla :)

    VastaaPoista
  7. Hassusti kävi! Juuri kun poistin kommentoinnin rajoitteet, jouduin ne takasin laittamaan, sillä kuvioihin tuli mukaan "kommentaattori", joka ei nauttinut teksteistäni, vaan halusi tehdä kiusaa. Kertokaa toki ongelmista, vaikka sähköpostilla, jos ei muuten onnistu. mervi.lamminen@uusikaupunki.fi

    VastaaPoista
  8. Minäkin olen seurannut blogiasi jo jonkin aikaa, olen vaan niin harmittavan huono kommentoimaan. Nuo "kommentaattorit" on tosi ärsyttäviä, minullakin niitä jokin aika sitten vieraili oikein urakalla. Toivottavasti jaksatkuitenkin böogiasi edelleen päivittää vaikka me lukijat olemmekin olleet "kiittämättömiä" emmekä ole puumerkkejämme käynneistämme jättäneet.

    VastaaPoista
  9. Mummo, jatkossa saatan kirjoittaa vielä enemmänkin, sairaslomalle kun jään. Nähtäväksi vaan jää se, että onko sitten mitään asiaa...

    VastaaPoista