seuraa sähköpostitse

lauantai 13. kesäkuuta 2015

Linnut mun tunikassain...

Kaikki muut kai tänään ulkoilee? Minä vaan nyhjötän täällä sisällä. Ei vaiskaan, mä mitään nyhjötä! Olen niin innoissani. Ompelemisesta. Olen päässyt flow:hun, enkä malta edes taukoa pitää. Tai pidin mä ostosreissun verran. Oli pakko käydä ostamassa valkoinen pusero ja valkoiset housut, kun valmistin itselleni niiin hauskan tunikan. Kaikki kesävaatteeni ovat vielä jossain minun ulottumattomissani.




 
 




Itselleni teinkin puuvillaisen veikeän tunikan, tai melkeinmekon. Ainakin putiikissa voin tätä pitää.





Minkä kankaan ottaisin seuraavaksi leikeltäväksi?
Pellavasydämen Mervi






3 kommenttia:

  1. Jo on muuten hauska kangas, vähän erilainen kuin perinteiset pöllökankaat :) Siihenhän ois sopinu vaikka punasetkin housut, niin paljon nättejä värejä mihin vois mätsätä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet niin oikeassa. Kotiin tullessa huomasin, että juurikin kirkkaan punaiset olisi sopinut. Tänään otan tilkun mukaan ja ostan toiset, ehkä kolmannetkin housut - oli meinaan niiiiin sopivat.

      Poista
  2. Sopivat housut jos kerrankin löytää, niin niitä tosiaan pitää hamstrata! Mikään ei ole inhottavampaa kuin johonkin väärään suuntaan kiristävät tai kiertävät pöksyt...

    VastaaPoista