tiistai 22. lokakuuta 2013

Oikeesti kipeenä vaikka vähän laiskanakin



Kello on nyt 15:57 tiistaina iltapäivällä. Olen vielä yöpuvussa ja tuskin herännyt. Koko päivän olen makoillut: nukkunut tai lukenut kirjaa.

Eilen lähdin innoissani hakemaan lisää matonkudetta myyntiin. En voi myydä asiakkaille eioota. Asiakkaille, jotka nyt vasta ovat löytäneet putiikkini ja epätoivoissaan etsivät tarpeeksi monta kerää kudetta mattoon. Valikoimat ovat huvenneet niin, että vain yksittäisiä rullia on jäljellä. Hain siis lisää. Samoin loppuivat valokransseihin tulevat metallirenkaat, mutta onnekseni löysin niitä Turusta.

Eilinen oli yhdistetty työ- ja huvittelumatkan. Kävimme myös Raision Myllyssä ja pikaisesti myös Sellossa. Olin hyvin pettynyt, kun jouduin toteamaan kuntoni romahtaneen sitten edellisen ostosreissun. En olisi jaksanut juuri lainkaan kävellä. Siksi minulle sopii tuollainen paikka, missä on liike toisensa vieressä.

Onnekseni sain tyttäreni matkaseuraksi. Tai siis autokuskiksi. Hän ajoi ja minä soittelin rästiin jääneitä puheluja. Mirva on ehdottoman hyvä apu kaikessä kantamisessa, siinä tytössä on voimaa! Kävimme myös hampurilaisaterialla ja se taisi olla vikatikki. Loppumatkasta tulin huonovointiseksi ja juuri ja juuri selvisin kotiin. Sitten alkoikin oksentaminen. Siitä asti olen keskittynyt sairastamiseen. Nyt alkaa ehkä elämä voittaa?

Asukuvaa

Innoissani odotan  voimien palautumista sen verran, että voisin esitellä teille ostokseni; farkut, sukkikset ja trikoomekko. Mielessäni olen kuvitellut aikas kivan yhdistelmän, johon kuuluu myös neulomani pipo ja kauan sitten valmistunut villatakki. Voi silti olla, että kuvitelmani ovat utopistiset. Mutta sehän nähdään!

Mistä näitä lukijoita oikein tulee?

Olen ihmeissäni blogini saamasta huomiosta. Kävijämäärät on eilen ja tänään kaksinkertaistuneet. Joltain facebook-sivustolta tulee "satamäärin" lukijoita tekstiin, jossa käsittelen Angry Birds ja tekijänoikeudet -asiaa. Ilmeisesti asiasta on ollut puhetta jollain käsityösivustolla. Olisi kiva itsekin tietää, mihin yhteyteen blogini on linkitetty. Vaikka noista tilastoista paljon selviääkin (siis sekin, että facebookista tullaan) mutta ei tarkemmin. Voisiko siis joku ystävällisesti kertoa, mistä sivustosta on kysymys ja missä yhteydessä blogini mainitaan?

Se hyvä puoli sairastamisessa on, että osaa taas antaa arvoa terveydelle  - sitä odotellessa... Olen huomannut itsessäni myös lorvikatarrin oireita. Kun ei ole oikein kunnossa, ei huvitakaan mitään tehdä. Kun ei ole ihan kauhea pakko, ei tahdo saada sitä vähääkään tehdyksi. Ja sillai...
Mervi



6 kommenttia:

  1. Tunnistin mä sitten ihan oikein... Kävin Myllyssä itsekin maanantaina, ja näin sut siellä ohimennen. Arvaapa miks epäröin, et olitkohan se ees sinä... Kun näytit luonnossa niin paljon paremmalta kuin täällä blogin kuvissa! :) Kivut ei tietty näy ulospäin, mutta ihan turhaan vähättelet itseäsi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ei! Ajatella, jos pitäisi vielä kauppareissullakin miettiä, että miltä näyttää...onneksi ei. Olet ihana - sillä näytin kyllä varmaan siltä, kuin kaikki maailman taakat olisi minun ja keppieni varassa. Paitsi ehkä sulloessani sitä hampurilaista naamaani.

      Poista
  2. voimia parantumiseen <3 olikohan siinä hamppari-ateriassa jotain epäsopivaa? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen tässä seuraillut uutisia, että jos mainitaan tietty hampurilaispaikka ja epidemia.... mutta eikai.

      Poista
    2. Mä kävin siinä Myllyn Hesellä... Tosin mä oon sen verran kanta-asiakas siihen puulaakiin, et mun keho reagoi ennemminkin vierotusoireilla, jos ei siellä pääse käymään... ;D Mut tosi ikäviä tuollaiset on, kannattaa reklamoida kuitenkin. Tosin kuittaavat sen varmaan lahjakortilla samaan paikkaan... :/

      Poista
  3. Minä olen facebookissa aika monessa käsityöryhmässä, mutta eipä ole silmään pistänyt, missä niistä joku olisi neuvonut sivuillesi. Kovastihan siellä on keskustelua tekijänoikeuksista ja hinnoittelusta ja joku on varmaan neuvonut hakemaan neuvoa sinun blogistasi. Sinä olet sen verran hyvin neuvonut noita asioita, että siitä kannatta kertoa toisillekin ♥

    VastaaPoista