torstai 21. marraskuuta 2013

Käsintehdyt kengät mittatilaustyönä

Eilen esittelin korut, jotka ostin Tampereen käsityömessuilta. Nyt on vuorossa muut ostokset.

Kaikki tuotteet ovat käsintehtyjä. Kengätkin. Suomessa valmistettu ja oikeasta nahasta.
Voit käydä  tutustumassa valmistajan sivuilla.

Kyllä nuo ulkoreunat on ihan samanväriset lilat, vaikkei siltä tässä näytäkään

Molemmilla reunoilla on venykkeet


Korko on minulle vähän liian matala, vain n. 1 cm.


Ihan parasta näissä kengissä on sellainen mahdollisuus, että voi saada "eripari" kengät.

Minun kulkeva jalkani on kokoa 41, mutta tuo perässälaahaava vain 40. Kun molempia sattui olemaan sopivasti saatavilla, niin minä sain molempiin jalkoihin sopivat kengät heti mukaani. Tekevät sitten kummallekin uuden parin.

Kengissä ei ole vuorta, päälipuoli on nahkaa. Kovin tukevat nämä eivät siis ole, mutta niin helpot sujauttaa jalkaan!

Mervi

7 kommenttia:

  1. Voi eittä. Ennestään olin jo ihan haltioissani tuon pariskunnan tehtaasta, mutta nyt pisteet nousivat entisestäänkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jahka ensin kerään kokemuksia näistä tossuista, voin tilata toisetkin - vaiks kiiltonahkaiset juhlakäyttöön?

      Poista
    2. Minäkin ajattelin, että pitäisi ostaa vielä sellaiset remmilliset juhlakäyttöön ja toiset tällaiset, mutta isommat, joihin mahtuu villasukka.

      Poista
  2. Topitossut on mun lempparit. Niitä on monta paria ja on ollut yli kymmenen vuotta.
    Ne venyy ja ovat aika reilua kokoa, joten ostan aina 39, vaikka muuten käytän 40.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistäs tuollainen nimi tulee, topitossut? Minun tossuni ovat vähän väljät, mutta kun halusin sellaiset, ettei mistään purista eikä kiristä.

      Poista
  3. paljonko pyytivät niistä mitkä sinulla on varmaan mukavat jalassa terveisin inkku

    VastaaPoista