seuraa sähköpostitse

lauantai 3. tammikuuta 2015

Keittiö edistyy

Olen vieläkin lomalla. Putiikin ovessa on edelleenkin lappu, joka kertoo että "lomailen 7.1. asti". Asiakkaita on silti käynyt, kun näkevät valot sisällä ja ehkä joku tunnistaa autonikin.

Olen tehnyt siivoushommia ja antanut itselleni tunnustusta. Niin antaumuksella olen nippeleitä ja nappeleita järjestellyt. Nyt alkaa työhuone olla kunnossa; jokainen laatikko pohjiaan myöten tarkistettu, napit lajiteltu ja jopa narut ja nyörit pyöritelty omiin nöttösiinsä. Ei minun luonteeni mukaista, mutta voi sitä joskus yllättää itsensäkin!

Paljon kivampi on olla töissä, kun mies on samaan aikaan asunnon puolella remonttihommissa. Keittiö on huoneista kaikkein pisimmälle ehtinyt. Voit käydä katsomassa viimeisimmät kuvat remonttiblogin puolelta.
http://pellavasydamenuusineuvolakoti.blogspot.fi/2015/01/edistysta-keittiossa.html


Tässä meidän korkeakiiltoiset kaapit. Hyvin näyttää pinta peilaavan - toivottavasti ei sormenjäljet näy yhtä hyvin? Onko sinulla kokemusta tällaisista, vinkkejä jaettavaksi tai ehkä jopa varoitukseksi?

Mervi

3 kommenttia:

  1. On kokemusta kyllä, punaisesta ja valkoisesta korkeakiiltoisesta mutta ei valittamista. Helppo pitää puhtaana ja tykkään kovasti:-)

    VastaaPoista
  2. Mulla on pellavasydämen molemmat blogit "pikanäppäimenä" kun avaan netin. Pellavasydämen blogiin tulee aina uusin kirjoitus. Mutta tuossa neuvokodissa tulee se kirjoitus, mikä on ollut sivulla auki, kun olen tallentanut sen tuohon pikanäppäimeen. Onkohan sulla jokin asetus erilailla, vai mistä johtuu ?? Ei tule seurattua tuota neuvolablogia, kun joutuu hakemaan uusimman tekstin =) Tiedän, laiskuutta laiskuutta =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen erittäin huono näissä teknisissä asioissa, mutta muistelen, että minulla oli juuri tuo sama ongelma taannoin. Voi tokkiisa olla niinkin, että vika on "minun päässäni" mutta kokeileppa ensin poistaa neuvolablogi ja lisätä se uudelleen siten, että siellä on vain blogi avoinna - ei mikään tietty kirjoitus. Huonosti selitetty, mutta auttaisko?

      Poista