tiistai 27. maaliskuuta 2012

Kauneus on katsojan silmissä

Olen vaihtamassa banneria, mutta en ole varma tyylistä. Tässä on yksi vaihtoehto, mitäs tykkäätte?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



Sain apulaisen järjestelemään hujanhajan jääneitä tavaroita paikoilleen ja roskiin. Tämän pannunalusen olin jo valmis laittamaan roskikseen - se on niin kamalan värinen ja oli jäänyt keskeneräiseksikin.


Siivousapulaiseni oli kuitenkin toista mieltä (just kauniit värit kuulemma) ja niinpä tein sen valmiiksi ja otin käyttöön. Yritän katsella sitä nyt sillä silmällä, että se alkaisi näyttämään kauniilta.

                                                           
Ainakin käyttökelpoinen se on.

Jos olet suunnitellut tehdä virkatun maton, tällä lailla voi aloittaa ja saada tuntumaa työhön. Tein tuon rumanvärisen juuri malliksi matonvirkkauskurssillani niistä kuteista, mitä sattui vieressä olemaan.

11 kommenttia:

  1. Minusta banneri on paras silloin kun se on tekijänsä näköinen.
    Minun mielestä bannerisi on siis kaunis ja se sopii hyvin blogin yleisilmeeseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet ihan oikeasssa - kaikki mikä jollain lailla minuun liittyy on yleensä runsasta ja rönsyilevää!

      Poista
  2. On oikein kaunis banneri! Eikä minusta noissa pannun alusissa ole mitään vikaa hienoja kumpikin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, toinen tykkää sinisestä, toinen punaisesta...

      Poista
  3. Nätti banneri! Minä tosin tykkään siitä, että banneri on niin litteä, että heti sivun avautuessa näkee, onko blogiin tullut uutta luettavaa vai vanha tekstikö vielä on. Tiedän, että monet lukevat blogeja omien tilien kautta ja näkevät sieltä heti uudet postaukset, mut mä en halua kirjautua mihinkään, joten joudun kurkkailemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä huomio! Olen itsekin sitä mieltä, että tuo kuva on liian iso, niinkuin edellinenkin. En vaan osaa sitä vielä muokata. Todennäköisesti lopullinen versio on jonkinlainen kollaasi?

      Poista
  4. Tuossa kuvassa on todella hyvää se, että se on Pellavsydämen näköinen...Eli näkee heti,mistä on kysymys. Ja tuon pannunalusen kohdalla minä olen myös ehdottomasti sitä mieltä,e ttä värit ovat juuri hyvät.

    VastaaPoista
  5. Katsoin ensin että olit innostunut myös virkattujen perhosten tekemisestä, kun olit niitä "salanimellä" kommentoinut eräässä ystäväni blogissa.. Punainen on kauniimpi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Perhosia olen virkannut joskus 20 vuotta sitten....

      Poista
    2. Niin, eihän niitä mihinkään saisikaan kun olisivat vallan raskaasta materiaalista valmistettu..

      Poista
  6. Olen samaa mieltä kuin Saga, on hyvä, että kuva heijastaa Pellavasydäntä. Minua ei korkea banneri haittaa, ja olen tottunut pitämään omassakin blogissani varsin paksua kuvaa. :D

    VastaaPoista