maanantai 3. helmikuuta 2014

Kuka vei kommentit?

Onko muilla ollut samaa ongelmaa - kommentteja katoaa johonkin? Minulla ei ole mitään kontrollia kommenttien suhteen. Ne näkyvät heti, eivätkä vaadi minun hyväksyntääni. Minulle tulee sähköpostiin tieto jokaisesta saapuneesta kommentista, mutta en siis tee niille ilmoituksille mitään, koska silloin ko. kommentti on jo julkaistu blogissa.

Nyt kuitenkin on jo pari kertaa tullut ilmi, että kommentti on jonnekin kadonnut. Minä olen sen nähnyt sähköpostissa, mutta blogissa sitä ei ole - kummallista.

Osaako joku neuvoa, mitä voisin tehdä, että kaikki minulle kallisarvoiset kommentit jäisivät näkymään?


ps. Lintulan luostarin sukka on vaiheessa. Olen saanut jo ensimmäisen vastauksen Nunna Nektarialta, mutta vielä odottelen lisätietoja.... olkaahan siis kuulolla!

Mervi


11 kommenttia:

  1. Rosvosektori vei kommentit!

    VastaaPoista
  2. Roskakori. Tsekkaa kommenttien roskapostista ja hyväksy kommentti sieltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta kun mulla ei ole hyväksyntä päällä, niin en voi hyväksyä myöskään roskakorista....

      Poista
    2. Mulla menee aika ajoin kommentteja roskapostisuodatukseen. Katso kommentit ja sieltä erikseen roskakommentit.

      Tällä ei ole tekemistä varsinaisesti kommenttien hyväksynnän kanssa; ei se ole minullakaan päällä.

      Poista
    3. Liisa, miten saan pudonneet kommentit pois sieltä roskiksesta? Siellähän ei ole mitään kohtaa "julkaise" tms....

      Poista
    4. Mulla ainakin lukee yksi vaihtoehto että "ei roskaposti", kun hiiren vie kommentin päälle.

      Poista
  3. Minäkin olen kuullut, että kommentteja on hävinnyt ja joskus olen itsekin ihmetellyt, kun mielestäni olen johonkin blogiin kommentoinut ja sitten kommenttia ei olekaan. Olen kyllä miettinyt, että en vain muista, kun on tämä varhaisdementia ;-)
    Tuo kommenttien tarkistaminen roskiksesta on hyvä ajatus. Lisäksi, jos ne vielä ovat tallella sähköpostissa, ne voisi kopioida sieltä ja julkaista itse, tällöin ei tosin tule sitä käyttäjänimeä kuka kommentin kirjoitti, sekin pitää lisätä itse käsin kommentin perään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuo lienee ainut vaihtoehto, että kopioi ja julkaisee ikäänkuin omalla nimellään.

      Poista
  4. Yks vaihtoehto lienee että kirjoittaja itse on poistanut viestinsä jostain syystä?

    VastaaPoista
  5. No johan on kumma juttu! En ole huomannut, en kyllä katso s-postia hyvinkään usein. Roskapostiin menee joskus, varsinkin ulkomaisia kommentteja anonyymiltä. Ne oon poistanut, kun en jaksa tutkia mitä niissä lukee. Joskus on mennyt ihan normi kommenttikin, mut sen saa helposti pois roskista. Kyllä se näkyy jos itse poistaa, niin lukee että, kirjoittaja on poistanut kommentin...

    VastaaPoista
  6. Tässä on se hankaluus, ettei tiedä, mikä kommentti on jäänyt pois, ellei koko ajan vertaa sähköpostia ja blogia.

    VastaaPoista