perjantai 7. kesäkuuta 2013

Iltapalaa...

Olen laihdutuskuurilla ja tässä on mun iltapalaa:


No ei vaiskaan, narrasin.

Kyllä tuolla taustalla näkyy myös iltapalaa, se on noin terveellistä, kasviksia dipattuna kermaviilikastikkeeseen! Joskus sisareni naureskeli, kun oli kuullut, että joku bloggaaja miettii jo lenkillä kävellessään, että "minkälaisen postauksen tästä tekisi"... En minä naureskele ollenkaan, olen huomannut ihan saman reaktion. Onko se sitten sitä, että elää  blogatakseen? Ei kai sentään - en ainakaan haluaisi.

Joskus vaan tulee mieleen ottaa kuva jostain ihan arkipäiväisestä tilanteesta ja tähän nyt sattui tällainen. Tässä on siis menossa dosetin täyttäminen. Syön paaaaljon lääkkeitä aamuin illoin ja vielä keskellä päivääkin. Muutama noista purkeista on kyllä vitamiineja, lääkärin määräyksestä.

Ja korvatulpat joka ilta.

Mervi

8 kommenttia:

  1. Minäkin olen huomannut, että vuosien myötä olen alkanut ajatella jo jotain tehdessäni, että tästä voisi blogata. Bloginpidon alussa nimittäin vain kaivoin joitakin kuvia esille ja mietin mitä kirjoittaisin, nyt on oikeastaan runsaudenpulaa aiheista. Oli hauskaa ja yllättävää huomata, että harrastuksesta on tullut sillä tavalla "totista", että se seuraa jopa mukana päivän askareissa. Mukavaahan ja täysin vapaaehtoista tämä silti on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut kiva, en mä sit ihan höynähtänyt ole - tai siis en ole ainakaan ainut ;)

      Poista
  2. Samanlainen bloggaaja täälläkin ja itseasiassa saan parhaimmat ideat usein lenkillä tai uneen vaipuessa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pidätkö muistikirjaa mukana, että voisi heti laittaa ylös mieleenjuolahtaneet ideat?

      Poista
  3. Muistan ajan lonkkaleikkauksen jälkeen, kun piti näitä lääkkeitä popsia aika tavalla jonkun aikaa. Siinä piti ihan rytmittää päivä ja syömiset etc. niiden mukaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomaan kyllä itsestäni, että en enää yhtään yritäkään hillitä lääkkeiden popsimista. Saattaa olla muutama pilleri ylimääräistäkin. Mutta toisaalta olen ajatellut, että jos sitten vähän elinikä lyheneekin, niin laadusta en halua tinkiä. Ei ole jatkuva kipukaan hääviä...

      Poista
  4. Kyllä se blogi tulee mieleen silloin tällöin ja harmittaa jos ei uusia kuvia ole laittaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävinpä taas kurkaamassa blogissasi ja todella hienoja kuvia siellä olikin!

      Poista