seuraa sähköpostitse

tiistai 15. heinäkuuta 2014

Pieni punainen tukka

Tänään kävin parturissa. Sinne jäivät kuivuneet kiharat, permanentin jäännös. Olen niin tyytyväinen käyntiini. Mukava ympäristö ja mukava parturi, joka osasi asiansa. Meritähti Alisellakadulla.

Olen oikein tyytyväinen myös lopputulokseen. Kyllä tämän kanssa nyt kelpaa maata sairaalassa.




Harvoin onnistuu niskan parturointi niin hyvin kuin nyt.



Huomaa korvikset, joista olen kirjoittanut jo aiemmin. Ne ovat Nousevan Myrskyn Liisan pyöränkumista valmistamat. Tuotakin voisin "mainostaa", yliolan laukkuani. Se ei ole Marimekon, vaikka kangas kovasti sellaista muistuttaakin. Ihan vaan torilta ostettu ja niin kätevä pyörätuolissa istuessa.

Kuvat on kaikki erikokoisia, kun yritin epätoivoisesti rajaamalla saada ympäristön sotkut pois - ei onnistunut. Kuvat piti saada äkkiä, kun mies oli jo paistinpannu kädessä ja ruokaa laittamassa. Siinä mitään taaskaan stailattu...

Mervi

7 kommenttia:

  1. Hei, sinullehan sopii hyvin tällainen leikkaus ja kampaus. Näytät tosi nuorelta!

    VastaaPoista
  2. Olen samaa meiltä edellisen kommentoijan kanssa.
    Olet todella tyylikäs. Tämä kampaus sopii erittäin hyvin sinulle! Väri on myös ihan oikea sinulle!

    VastaaPoista
  3. Todella hyvännäköinen kampaus ja sopii hyvin!

    VastaaPoista
  4. Wau! Nuorenit silmissä! Ja kasvotkin näyttää kaposemmilta... Tosi kiva malli ja väri!

    VastaaPoista
  5. Minä komppaan muita, onpa tosi kiva kampaus ja sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  6. On tosiaan onnistunut väri jamalli, ,näytät nuoremmalta .

    VastaaPoista
  7. Tosi hyvä tukka! :)

    Näyttää tuo laukun kangas ihan Finlaysonilta, mulla on joku 5 vuotta sitten ostettu meikkilaukku samanlaisesta ja värisestä kankaasta, muitakin värejä siitä on ollut. Jos on samaa kangasta, niin on ainakin kestävää, ei oo mulla mennyt miksikään, vaikka on maailmoja kiertänyt mukana :)

    VastaaPoista